var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Gårdagens outfit

Även om det var rätt så varmt igår för att vara höst så klädde jag mig ändå i stickad tröja och mysiga tights, man kan aldrig ha det för mysigt! Mina tights kommer från dresslink och är verkligen helt kär i dem, supermysiga och jättefina, kommer absolut beställa fler liknande par! Ville också göra min outfit lite sötare, så tog blusen från min sailoruniform och kände mig genast lite finare.
 
 

Comments

Comment entry here:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail (will not be published)

URL:

Comment:

Trackback
RSS 2.0