var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

♥My heros don't wear capes, or have wings on their backs. They stand on a stage♥

Tillbringade lördagkväll i Huddinge med Lorena på Huset, en ungdomsgård om jag inte har helt fel, där vi först chillade i en soffa och pratade med en trevlig filur men sen så klev Kerbera upp på scenen och under den tiden kände jag mig mer levande än jag brukar känna mig. Känslan att få se sina idoler och hjältar stå på scenen framför en är en av dem bästa känslorna jag någonsin känt. Även om vi lyckades missa signeringen, så att jag inte fick chansen att få prata med dem vilket jag hade hoppats på, så lyckades jag i alla fall få en kram av Seike innan spelningen, och när han vände sig mot mig innan jag fick den och började le så kände jag hur den kvällen bara skulle bli helt fantastisk!
Som den sanna fotoälskaren och bloggaren jag är så kunde jag inte låta bli att ta med kameran, så här får ni lite bilder från spelningen!
 

Comments

Comment entry here:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail (will not be published)

URL:

Comment:

Trackback
RSS 2.0