var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Recent makeup looks

Har de senaste dagarna känt mig mer inspirerad till olika sminkningar och att göra mer saker med mitt hår, hoppas att det håller sig i ett tag till bara! Lockade håret i lördags och insåg att mitt hår såg ut som sockervadd vilket gjorde mig lite glad också. :) Har försökt att ta så mycket bilder som jag kan med hjälp av min fina lilla mobil så tänkte slänga upp dem här. Uppdaterar förövrigt oftare på både twitter (NathalieWehlin) och instagram (Nattiswehlin) så om ni vill se vad jag har för mig mellan alla ekvationer och fysikuppgifter så är det bara att klicka på följknappen!
The last days I have felt a huge inspiration for different makeup looks and to do more things with my hair, I just hope it will stay for a while! I also curled my hair last Saturday and it litterally looked like cotton candy and that me quite happy actually. :) I have tried to take as many photos as I can with my sweet little phone and I thought I would upload them here. I am also updating more on my twitter (NathalieWehlin) and instagram (Nattiswehlin) so if you want to see what I am doing between all the equations and physics task you can just click on the cute little followbutton!
 

Comments

Comment entry here:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail (will not be published)

URL:

Comment:

Trackback
RSS 2.0