var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Living in chaos

Spenderat hela dagen med att ta ut alla kläder och alla saker från min klädkammare och även rensat igenom det. Vi ska göra om hela klädkammaren och då får alla kläder bo i mitt rum medan vi fixar, tyvärr betyder det att mitt rum är helt kaosartat men förhoppningsvis får jag lite ordning på det. Har just nu 6 lådor med underkläder, strumpor, strumpbyxor, träningskläder och "myskläder" och en klädställning fylld med mina tröjor, klänningar, kjolar och byxor. När jag ser allting tillsammans såhär känns det som om jag har överdrivet med kläder, men vill ändå ha fler. Lider nog av något hemskt shoppingsyndrom.
 

Comments

Comment entry here:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail (will not be published)

URL:

Comment:

Trackback
RSS 2.0