var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Kigurumimys

Idag är en kall och tråkig dag och för att göra den lite bättre så har jag myst in mig i min kigurumi i soffan med varmchoklad, katterna och mamma och kollat på film. Har inga riktiga planer idag så tänkte att jag skulle fortsätta sitta här och mysa tills jag åker till pappi. Har ni något kul på gång idag? Känner mig seg i hela kroppen och har ont i huvudet men hoppas verkigen inte att jag blir sjuk, att vara sjuk sista delen i skolan känns lite halvsegt så i helgen kommer jag att ta det lugnt och bara göra saker som inte är särskilt ansträngande. Ta ett bad står på listan, supermysigt med bad!

Comments

Comment entry here:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail (will not be published)

URL:

Comment:

Trackback
RSS 2.0