var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

5 saker ni kanske inte visste om mig

1. I två års tid har jag varit halvvegetarian och alltså inte ätit rött kött men sen i måndags äter jag inte heller fisk och fågel! (Utom vid vissa tillfällen)
2. Jag lyckades övertala min pappa att köpa två rambutans idag, åt såna nära jag var liten då mina kompisar hade med såna. Blir kalas på rambutan ikväll!
3. Jag har svårt att lite på människor och är otroligt rädd för att såra människor och har därför ganska svårt för att låta människor komma in i mitt liv.
4. Jag har 1266 bilder och videos i min kamerarulle på mobilen. Selcas all the way!
5. Jag snodde idén till det här inlägget från Missnosebleed, som förövrigt är asgrym! Busigt av mig vah?
 
Bild från min instagram @nattiswehlin. :)

Comments

Comment entry here:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail (will not be published)

URL:

Comment:

Trackback
RSS 2.0