var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

This is a Ghost town

Efter ungefär 2 timmar framför spegeln så ser jag ut såhär. Ville göra något annat än att lata mig på soffan och tröttnar aldrig på att göra "konstiga" sminkningar och därav att jag ser ut som jag gör just nu. Hade en liten ide om hur det skulle bli men experimenterade mig fram och blev nöjdare än jag trodde att jag skulle bli. Nu vill ni nog se hur det blev, så låter bilderna tala för sig själva.
 

Comments
Posted by: Ida - Hon som föddes med LKG

cool sminkning :)

Svar: Tack! :)
Nathalie Wehlin

2014-07-27 @ 10:43:36
URL: http://nattstad.se/idahtt
Posted by: milina.blogg.se

nice! :)

- Jag har även en tävling just nu där man kan vinna ett personligt armband - du bestämmer hur den ska se ut. Var gärna med! :)

2014-07-28 @ 00:52:11
URL: http://milina.blogg.se/

Comment entry here:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail (will not be published)

URL:

Comment:

Trackback
RSS 2.0