var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Photoshoot?

Har fått en massa inspiration under hela dagen eftersom att jag har kollat runt på tumblr, ett flertal bloggar och olika webbshoppar och all den inspirationen har nu lett till att jag har tankarna på att ha en photoshoot. Det enda problemet just nu är att jag inte har någon aning om hur jag vill ha bilderna eller ens vad jag borde ha för kläder. Åhhh, det känns så surt när inspirationen är på topp att inte ha en aning om vad jag ska göra, men det löser sig nog. Om jag lyckas knåpa ihop något fint så kommer det nog att komma upp på bloggen om någon dag, så håll ögonen öppna!

Comments

Comment entry here:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail (will not be published)

URL:

Comment:

Trackback
RSS 2.0