var msg_box ="Mohahaha >:}D"; function dis_rightclickIE(){ if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer' && (event.button == 2 || event.button == 3)) alert(msg_box) } function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false")

Hårfärgsblandning

Eftersom att min hårfärg inte riktigt blev som jag ville från början så började jag mixtra i tankarna, så när jag skulle köpa ny lila köpte jag även en rosa och blandade ihop dem med balsam till en fin smet och jag blev överlycklig över resultatet! Färgen är mycket mer intensiv nu, vilket är det jag är ute efter. Nästa gång kanske det blir något annat, eller samma fina färg igen, who knows?
Hade också på mig min favotröja från Seikes märke ROYALRXXKER❤️

Comments

Comment entry here:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail (will not be published)

URL:

Comment:

Trackback
RSS 2.0